Váš odborný a spolehlivý rádce       //       Kontakty       //        Archiv

Váš odborný a spolehlivý rádce

KB umožňuje klientům digitalizovat účetní procesy

29. 12. 2021 | Servis

KB umožňuje klientům digitalizovat účetní procesy

29. 12. 2021 | Servis

Spolupráce Komerční banky s Direct Fidoo usnadňuje jejich klientům digitalizaci a následnou automatizaci interních procesů.

Podle průzkumů je stále ještě vysoké procento firemních výdajů placeno v hotovosti. V mnoha případech dokonce zaměstnanci platí svojí soukromou kartou a teprve pak řeší se zaměstnavatelem vyúčtování vlastních prostředků. Ve firemních pokladnách nebo na stolech účetních se tak hromadí papírové účtenky, jejichž proplácení je v době rozmachu kombinované práce z domova a z kanceláře stále problematičtější.

Zbavit se papírového vyúčtování jde přitom dnes už celkem jednoduše. Umožňuje to online aplikace Fidoo a její předplacené platební karty, které lze za pár vteřin dobít jakoukoli finanční částkou. Každý zaměstnanec tedy může platit firemními prostředky bezhotovostně. A právě tuhle službu nabízí Komerční banka svým klientům díky spolupráci s Fidoo. Navíc nově nabízí, jako jediná banka v České republice, připojení firemních bankovních karet přímo do aplikace Fidoo. Služba tedy firmám přinese ještě větší zjednodušení interních účetních procesů.

„Klientům poskytujeme nejen platební kartu, ale rovnou i sofistikovaný a funkční nástroj na zpracování celé agendy. Věříme, že je tato služba osloví a my tak firmám pomůžeme digitalizovat jejich finanční agendu,“ vysvětluje Radka Turková, ředitelka Korporátního a municipálního bankovnictví v Komerční bance.

Témata článku

Digitalizace    //    Trendy

Související

Vyjděte ze zelené transformace jako vítězové

Vyjděte ze zelené transformace jako vítězové

K tomu, jak ve vaší firmě přistupujete k implementaci ESG strategie, čím dál častěji při svém rozhodování přihlížejí investoři, zákazníci i obchodní partneři. Oblast ESG ovšem může i ve zkušených podnikatelích vyvolávat respekt. Prvním krokem by tak vždy mělo být...

pokračovat ve čtení
Ať vašemu e-shopu neujede vlak

Ať vašemu e-shopu neujede vlak

Firmy, které svým klientům nabízejí uživatelsky přívětivé nakupování, rostou. Vyvarujte se zbytečných chyb a zařaďte se mezi ně. „Dnešní zákazníci očekávají, že budou mít možnost platit pomocí svojí oblíbené metody, nebo dokonce na splátky. Zboží přitom chtějí pokud...

pokračovat ve čtení

0 komentářů

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.